Farhan Jamal. Knowledge of Life.

My other blog. Educational purposes. mfoahrahmaend.blogspot.com

Thursday, February 4, 2010

Jalan terus.

My sister wrote about my blog in her blog. wow. thanks. haha. Since my sister dah tulis about my blog in hers, i think i should return the favor too. (eventhough dia dah ramai pengikut setia dah. haha. :P )

Mengikut pada blog archive dia, she started blogging since 2003 and she has wrote about 1300 posts since then.! check out her blog at jomcakap.blogspot.com .

Orang selalu cakap, ' kalau nak org minat dgn blog kita, letak laa corak2, layout yang colourful, backgrounds... bla bla bla.. ' haha. Wonder why blog saya takda corak2 colourful seperti yang disuruh? Sebab saya ikut cakap kakak saya. haha. Blog dia simple yet fun and tak sakit mata to read the blog.

Well, thats it kot. till the next one.

*haha. one cool thing. since im using 'fj' to chat di semua blog, my sis guna 'fj2' haha.


No comments:

Post a Comment